minimalna konfiguracia

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Pátek Říjen 15 17:21:20 CEST 1999

On 12 Oct 1999 10:58:28 +0100, Daniel Smolik wrote:

:> Pre co nie ja natom vyvijam soft pre PIC-procesory sluzimy to ako zaloha

: Nezlobte se je to trochu mimo. Ale mate nejaky pouzitelny
: soft na PICy pod linux ? Odpoved klidne mailem.

Ziadnym mailom, tiez ma to zaujima :-)

gpasm a gpsim vyzeraju nadejne (dokonca viac-menej
bez problemov prekompiloval a spustil jeden moj projekt
robeny v MPLAB-e pod windoze a na rozdiel od neho
aj rozumnou rychlostou), ale chyba komfort -
nenasiel som ako nastavit breakpoint pri zmene
konkretneho bitu a.p. Keby som mal cas, tak s tym
aj pomozem, ale tomu sa treba venovat viac, nez co
momentalne stiham ...

Zdravi
--
				Stano