Padajici demoni?

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Pátek Říjen 15 17:31:25 CEST 1999

On 15 Oct 1999 10:32:22 +0100, Pavel Kankovsky wrote:

: Nevim jak vy, ale ja zacinam mit dojem, ze linuxove jadro se blizi ke
: kritickemu objemu, pri kterem uz program nejde dostat do dostatecne
: provozuschopneho stavu testovanim, ladenim a opravou chyb a jedina cesta
: dal je rovnou psat bezchybny kod. :P

Ja mam dojem, ze linuxovemu jadru hlavne chyba riadenie
kvality. Pravdu povediac, som prekvapeny, ako daleko
sa dostalo bez systemov problem trackingu, regresnych
testov, akej-takej technickej dokumentacie a.p. Linus,
Alan a par dalsich su zjavne skutocne dobri, ale od
urciteho objemu kodu to uz skutocne bez niektorych
formalizmov nejde.

Je mi jasne, ze v jadre je taketo testovanie trochu
zlozitejsie, ale pokial ide o problem tracking,
bugzillu uz medzicasom ma kazdy system netrivialneho
rozsahu. l-k ho IMHO nahradit nemoze.

Nepochybujem, ze autori svoj kod nejako testuju,
ale aj zverejnenie tychto testov spolu s kodom
by malo obrovsky vyznam.

Zdravi
--
			Stano