Modem

Ondrej 'SanTiago' Zajicek santiago.from.imladris na seznam.cz
Čtvrtek Říjen 14 23:57:29 CEST 1999

Jiri Lisicky wrote:

> AMR, AMR to jsem někde slyšel. Jo na INVEXU se mi dosatl do ruky
> časopis computer 19/99 a tam hden na čtvrté straně je článek "Konec
> modemů?" Z článku plyne, že jde o tzv. winmodemy - část práce dělá
> software - někdo musí napsat ovladač. Nevím jak je na tom linux s

Ten clanek jsem taky cetl a z nej jasne vyplyva, ze se jedna o neco
jeste mnohem horsiho, nez jsou bezne winmodemy. Pokud jsem to spravne
pochopil, tak ten modem je v podstate jen D/A prevodnik (nebude muset
pak byt homologovan i driver?) -> Na 100% podpora pro linux neni a
IMHO bude nikdy (takovy modem lepsi vyhodit. Usetris 1500 Kc za
nakup modemu a pocitac se ti zpomali na polovinu. Ktery clovek
rozumejici pocitacum by tohle pouzival?)

--
Kez vam hvezdy osvetlujou tvar

Ondrej 'SanTiago' Zajicek
santiago.from.imladris na seznam.cz

"We are living to die, we are dying to live"
                                SanTiago