CDRW - problem s napalovanim

Daniel Ciprus diamant na cspo04.sk
Pondělí Říjen 18 09:56:26 CEST 1999

Zdravim ...

Mam tu taky zvlastny problem. Kupil som napalovacku, Mitsumi CR-4802 TE.
Instalacia presla celkom pohodovo. Je to IDE, takze funguje na emulacii
SCSI. Vsetko na nej funguje, len vytvaranie multisession CD akosi nie.

Postupoval som podla CD-Writing.HOWTO :

Vytvorenie img s parametrom -R. Napalenie pomocoou cdrecord -v speed=2
dev=0,0,0 -multi -data image.img. To napali, ale ked pridavam dalsi img
(uz s parametrami -C a -M )  na CD, napalovacka sa tvari ze napaluje, ale
po napaleni a naslednom namountovani vidim napalenu iba prvu session.
Mohol by mi niekto napisat presny postup ako na to ? Mozno som iba nieco
prehliadol, ale 2 relativne znicene CD sa mi zdaju uz dost pri mojom
plate.

Velmi pekne dakujem ..

|                    Daniel Ciprus                  |
|     kontakt :                                     |
|       email : diamant na vadium.sk                   |
|       tel   : 0905 562 370, 091 721 060           |