NFS a firewall

Jaromir Bosko bosko na stapro.cz
Pondělí Říjen 18 10:16:53 CEST 1999

Povedlo se nekomu rozchodit NFS komunikaci pres firewall ( winroute pod NT
popr nejaky jiny ).
Zajimaji me informace i takove, ze to nejde apod.

Me se povede primontovat NFS adresar, tak ze vidim strukturu (to dela  pres
port 111 - portmap),
ale pri pokusu o kopirovani nejakeho souboru (port 2049 ) to prenese jen par
bajtu ( paket?)
a dal uz nemuze cist a stoji. Pak uz musim killnout [rpciod] , aby slo
operaci zrusit.
-probiha tam prenos LINUX.hlavni:800->NOVELL:2049 ale jde to nekam do NULL
(ten NOVELL je NFS server pusteny na NW serveru, ale nechodi mi to ani
LINUX-WINROUTE-LINUX)

Popr mate nekdo nejaky tip na neco jineho nez NFS a FTP co by mi umoznovalo
prenos se zachovanim prav?

Jaromir Bosko
Stapro sro