cmp & pty

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Pondělí Říjen 18 08:16:49 CEST 1999

> 	Preji mekky a prijemny posez.
Diky a vam tez.

> Pri kompilaci programu ve zdrojovem tvaru ( je to sravny temin ? ) jsem ve
> skriptech narazil na prikaz cmp, kterej na kompu nemam. Domnivam se ze by
> mel neco porovnavat, ale je mi zadadou kde ho mam sehnat tak se na to
> ptam.

Balicek diffutils-2.7-16.i386.rpm

> 	Dale jsem si chtel zkompilovat kernel 2.2.12, ale po zadani
> prikazu make menuconfig mi to napsalo ze to nemuze najit hlavickovy soubor
> <cures.h>, a jelikoz jsn se s tim jeste nikdy nesetkal. taku nevim kde ho
> najit.

Balicek ncurses-devel-4.2-18.i386.rpm (a samozrejme i
ncurses-4.2-18.i386.rpm)

> pod X kama se dal kernel zkonfigurovat, ale jelikoz mam i486 tak
> prace je ponekud casove narocnejsi.

Jak je videt, sikovny uzivatel si vzdycky nejak proklesti cestu :-)

> 	Dalsi problem byl, ze mi v mc nejdou po ctrl-u (virtualni shell?)
> psat prikazy, pouze se obevi vypisy (hlasky) programu. Psalo to neco o
> pty_neco ze nemuze nahrat (zrejme kernel). Myslel jsem ze to budou vypnuty
> unix 98 Pty konzole (nebo jak se to presne jmenuje), ale nebylo to ono a
> nic dalsiho o pty jsem v kernelu nenasel. Virtualni konzole to taky
> nejsou, ty mam zapnute teze.

Character devices  --->
	[*] Unix98 PTY support

> 	Bohuzel na 486 mi trva kompilace jadra neco pres hodinu, takze
> experimentovani s prekladanim jadra je nadouho.

Jsou i horsi bedny, na kterych linux bezi.

> 	Pro informaci mam RH6.0, nejaky knihovny z tgz archivu navic,
> i486 atd, alr to bu nemelo vadit

Pokud jsou instalovany rozumne, pak IMHO ne.

P.S. Ty verze balicku berte s rezervou.

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s