dos klienti

Jiri Zach zach na teranet.cz
Pondělí Říjen 18 07:09:19 CEST 1999

> jistě, Samba a dos klient pro sit windows (net use ....... )

No jo, ale to znamena mit nainstalovany Windows ?
To ja nechci.

	Nemusite mit instalovany windows. Instaloval jsem klienta pro sit windows
na dos 6.22 a funguje to. Problem bude ale v 	tom, ze jsem to delal z
instalacniho cd pro Win NT server, ale mam za to ze lze ziskat klienta pro
WFW. Urcite 	existuji 	i jine instalace  nez z Win NT. Ted budu vypadat
jako kacir, ale podivejte se mrkvosoftí server. (A dychejte zhluboka)

Dalsi vec je, ze net use neumi komunikovat
pres TCP-IP - jenom pres IPX-SPX (a asi i netbeui).

	Net use umi komunikovat pres TCP/IP, dokonce se da deklarovat nastavit
pevna adresa nebo DHCP. A bez nutnosti 	jakehokoliv dalsiho protokolu.
Samozrejme asi lze pomoci MARS udelat Netware server a pak jeho dosovske
klienty ale s 	tim nemam zadnou zkusenost.  Myslim, ze je zbytecne pouzivat
mraky sitovych protokolu, kdyz TCP/IP ve vetsine pripadu 	je nejvhodnejsi a
nejlepsi.

Lze takto nakonfigurovat sambu?

	Neni treba.

Jarda