Zvuk v Debianovi 2.1

Petr Kučera kucera na vri.cz
Pondělí Říjen 18 07:34:34 CEST 1999

Dobry den,

      o vikendu jsem se pokousel nejak rozchodit zvuk v Debianovi z
instalace od Comp. Pressu. Delal jsem to nasledovne: Po nainstalovani
systemu jsem nainstaloval balicek makedev z nejake starsi distribuce
(tusim, ze to byla 1.3) a vytvoril jsem v /dev/ prislusne soubory (v
/dev jsem dal ./MAKEDEV -I audio). Ty se tam take vytvorily. Dale
jsem zkousel dat zvukovku do jadra. Kdyz jsem dal sound primo do
jadra, tak mi preklad skoncil s chybou, taktez to dopadlo s modulem u
make modules. Verze prekladaneho jadra je 2.0.36.

      Kde delam chybu? Mam si sehnat jine jadro? Je v tom jeste neco
jineho?

      Dekuji za rady.

            Petr Kucera