GNOME czech

Stanislav Brabec utx na k332.feld.cvut.cz
Pondělí Říjen 18 13:07:48 CEST 1999

Vážení (potenciální) překladatelé,

Stal jsem se českým koordinátorem překladu projektu GNOME.

Pokud se chcete připojit k překladu některého balíku z GNOME, ozvěte se
a sdělte mi, prosím, následující informace:

-- Máte přístup na zápis do GNOME CVS a je Vámi překládaný projekt
   jeho součástí?

-- Máte rsync přístup na své překladatelské strany na www.penguin.cz,
   nebo vystavujete katalog přes V. Michla, nebo vůbec nevystavujete
   na www.penguin.cz/preklady-cs/po/...

-- Kam budete překlady posílat a jakým způsobem.

CVS přístup do GNOME projektu mám, na překladatelské strany je třeba
vyjednat s Vláďou Michlem.

Pokud posíláte katalogy přes bugs na gnome.org, posílejte je mně a já
je na GNOME CVS vystavím.

Další informace na
http://www.penguin.cz/pub/cestina/preklady/home/stanislav-brabec/gnome/gnome.html
(později bude nalinkovaná do stromu překladatelských stránek)

--
Stanislav Brabec