Bordel v instalaci RH6.1

Slavek Banko (axis) slavek.banko na axis.cz
Pátek Říjen 29 08:40:41 CEST 1999

Také mne překvapilo, že některé "systémové" balíčky nebyly zaškrtnuté. Nicméně
se stejně nainstalují. Jestli se nepletu, tak některé balíčky mají "status"
systémových a proto se nainstalují vždy - bez ohledu na závislosti a volbu
uživatele.

Slávek.