Midnight Commander a Alt+F1(F2) jako v NC

Jan Jirmasek jjir2125 na ss1000.ms.mff.cuni.cz
Pondělí Říjen 18 16:19:57 CEST 1999

On Mon, 18 Oct 1999, Míla Kuchta wrote:

> Zna nekdo podobny shortcut pro MC. Jde mi o to, ze v jednom okne mam /usr/ho
> me/programy/source a v druhem treba /root a chci okopirovat urcity soubor do
> stejneho adresare pod jinym jmenem, musim zdlouhave rucne prochazet adresare
> (a nekdy nejsou vubec kratke viz /usr). Takze hledam klavesovou zkratku, kte
> ra me "sladi" cestu obou oken podle okna aktivniho (tam kde je kurzor (nemys
> lim kurzor mysi)).

Prepnuti druheho okna do adresare podle okna aktivniho sice neumim, ale
mozna by mohlo byt jistym zrychlenim pohybu po slozite hierarchii
definovani si vlastniho directory hotlistu pomoci C-\.

Nicmene, jestli je to jenom kvuli kopirovani nejakeho souboru do
aktualniho adresare, co je zapotrebi vic nez F5?

						Jim

  .~.     Jan Jirmásek
  /V\     jim(at)penguin.cz, http://www.penguin.cz/~jim
 // \\
/(   )\   Linux, the choice of a GNU generation.
 ^^-^^