Midnight Commander a Alt+F1(F2) jako v NC

Jan Matejka Jan.Matejka na koncept.cz
Pondělí Říjen 18 16:04:20 CEST 1999

Na vypis cesty aktualniho/neaktualniho okna do promptu
jsou k dispozici zkratky (viz help)

<Ctrl-X> p
<Ctrl-X><Ctrl-P>

takze staci

- prepnout se do neaktivniho okna
- napsat (neni to sice tak elegantni,
  ale zase se to da pouzit mnohem casteji):

  cd <ctrl-X><ctrl-P><Enter>

- po kopirovani se da vratit puvodni adresar
  povelem:

  cd -

Cau
Matej