RH 6.1 - zklamani - dlouhe

Milan Sorm xsorm na informatics.muni.cz
Pondělí Říjen 18 18:24:49 CEST 1999

Mon, Oct 18, 1999 ve 03:58:39PM +0000 Libor Skarvada napsal:
# Take jsem instaloval nadvakrat.  Poprve jsem totiz zvolil jazyk "Czech"
# a kdyz jsem videl, jak to dopadlo (vicemene nahodnou smesi anglictiny
# a spatne cestiny), instaloval jsem radeji znovu s volbou "English".
# Priinstaloval jsem vsak balicek pro podporou cestiny/slovenstiny
# (predpokladam, ze obsahuje ForcedIM p. Meduny), ale po prepnuti
# klavesnice (ScrollLock v X) a nastaveni LANG=cs znal jen pismena ze
# sady Latin-1, pismena s hacky neumel.
#
# Muj dojem neni mene rozpacity nez Vas.
#

No ja jsem instaloval RH6.1 predevcirem a muj dojem je primo nadseny. Jedine
co nefunguje, je pppd, jinak mi jede vsechno a hlavne xpexeso, xdoom a
xheretic (coz vubec neni k zahozeni).

ale je pravda, ze ja to instaloval rpm -Uvh /mnt/cdrom/RedHat/RPMS/*

--milan