Opakovanie paketov z jednej eth na druhu.

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Pondělí Říjen 18 20:28:39 CEST 1999

pstibrany na nocomment.sk (Peter Stibrany) writes:

> Ahoj...
>
> mam takuto otazocku... je mozne presvedcit linux, aby mi
> posielal pakety z jednej sietovej karty na druhu, bez toho
> aby vobec zistoval protokol? Linux by sa neriadil
> routovacimi pravidlami (lebo by nevedel co je to za
> protokol), ale jednoducho posielal vsetky
> pakety co dostane na jednej karte na tu druhu a naopak.
>
> Predpokladam, ze obe karty by pritom bezali v promisc mode.
> Dokazem si take nieco predstavit ako jednoduchy program (ak
> by to bolo dost rychle ;-), alebo ako maly patch. Mohol by
> [...]

Asi bych zkusil bridge.
/usr/doc/HOWTO/mini/Bridge

ale je otazka jestli je to to co chces. Prehazuje totiz pouze pakety,
ktere lezi v druhe casti site nebo pakety u kterych nevi, kde lezi
cil - coz je presne to, co by mel bridge delat.

Brno, Czech Republic