RedHat 6.1 a SB Live (UDMA)

Ferdinand Prantl Ferdinand.Prantl na ff.cuni.cz
Úterý Říjen 19 11:41:20 CEST 1999

On Tue, Oct 19, 1999 at 10:56:14AM +0200, Lukas Cirkva wrote:

> Celer 400MHz a RAMky je vice nez dost. Problem je v desce a v disku ->
> asi nejde zapnout UDMA. Prave na tom pracuji, tak mi drzte palce.

  ja to budu taky zkouset dnes vecer (s pomoci patche Andreho Hedricka
  pro 2.2.12) - mam to same (Celer 400 (over) + BX + 128M) a UDMA
  se mi vypina na timeoutu i kdyz ferkv. nastavim na puvodni. Dejte, prosim,
  vedet, az se Vam to podari a jak...

    Ferda

--

   "Jen ve svych snech jsme svobodni. Po zbytek zivota potrebujeme penize."