RedHat 6.1 a SB Live (UDMA)

Lukas Cirkva L.Cirkva na sh.cvut.cz
Úterý Říjen 19 13:29:58 CEST 1999

>   ja to budu taky zkouset dnes vecer (s pomoci patche Andreho Hedricka
>   pro 2.2.12) - mam to same (Celer 400 (over) + BX + 128M) a UDMA
>   se mi vypina na timeoutu i kdyz ferkv. nastavim na puvodni. Dejte, prosim,
>   vedet, az se Vam to podari a jak...
>
>     Ferda

Podarilo se mi to s pomoci Lubose Lunaka (kteremu timto dekuji)
nastavit. Presne s patchem od A.Hedricka s 2.2.12. Problem mam jen ten,
ze tahani stale spotrebovava mnoho systemoveho casu, ale to uz bude asi
problem MB (BX PC100, VIA). Prehravani s SB Live! je pri 1-2MB/sec stale
prerusovane praskanim ...
hdparm -tT hlasi s 32M -> 12MB/sec, coz uz je dost pekne, prumerny vykon
je tak okolo 3-4MB/sec.
KUKy