RedHat 6.1 a SB Live

Úterý Říjen 19 14:12:09 CEST 1999

Ing. Pavel PaJaSoft Janousek (pajasoft na fonet.cz) wrote:
: Leos Bitto wrote:
: >
: > Mam AMD K6-2 350 MHz, 128 MB RAM.
:
: 	Pentium II 400 MHz Klamath (taktovanych na 448 MHz), 128 MB RAM MB
: AOpen 6B+ a pohoda, jak uz jsem psal, chybu bych zacal hledat i jinde
: nez jen v ovladaci...

No... na mem pocitaci mi vse funguje vyborne, az na ty zatracene linuxove
drivery pro sb live. UDMA/33 na disku funguje jak ma. Board Asus P5A, chipset
Ali Alladin V, jadro 2.2.12 s patchem od Andre Hedricka. Disk IBM DeskStar
25GP, 15 GB, cca 15 MB/s. To jsou preci parametry o nekolik radu vyssi nez
je potreba! Na pentiu 100 MHz s no-name klonem isa soundblasteru to hraje
lepe. Trvam na tom ze ten driver je prohnily.

Leos Bitto