RedHat 6.1 a SB Live

Ing. Pavel PaJaSoft Janousek pajasoft na fonet.cz
Úterý Říjen 19 14:43:51 CEST 1999

> No... na mem pocitaci mi vse funguje vyborne, az na ty zatracene linuxove
> drivery pro sb live. UDMA/33 na disku funguje jak ma. Board Asus P5A, chipset
> Ali Alladin V, jadro 2.2.12 s patchem od Andre Hedricka. Disk IBM DeskStar
> 25GP, 15 GB, cca 15 MB/s. To jsou preci parametry o nekolik radu vyssi nez
> je potreba! Na pentiu 100 MHz s no-name klonem isa soundblasteru to hraje
> lepe. Trvam na tom ze ten driver je prohnily.

	Ja netvrdim, ze v driveru jsou chyby, nicmene jste naprosto prekroutil
moji odpoved, nebot by me vazne zajimalo, jak do stejneho HW namontujete
Pentium 100 MHz a K2 nebo co mate.... - pokud jste se v zivote nesetkal
s HW nekompatibilitama MB versus pamet, MB versus nejake PCI, AGP ci
jine sbernicove rozsireni atd... pak mate stesti, spousta SW zahadne
pada, dama se mu vina a pritom je chyba uplne nekde jinde....neberte to
jako kritiku, ale osocovat vzdy hned SW je dle meho nazoru nespravne, je
treba hledat chybu v sirsich souvislostech a ve vsech moznych cestach
kudy se komunikuje, v tomto pripade je to v podstate cely pocitac,
protoze data se tahaji z disku do operacni pameti, zde se pravdepodobne
pres DMA rvou do SB, takze mame zamestnan jak radic DMA, tak PCI, jak
CPU tak pravdepodobne FPU a interni sbernice procesoru, k tomu mame
pekne teplicko, to jsou vsechno faktory, ktere hraji roli...

BTW co se tyce lupani, take jsem ho drive inzeroval a nyni jiz problem
neni v 99.9% prehravaciho casu a vite proc? Protoze jsem zmenil casovani
a ruzne CAS, RAS a jine casy... - opravdu se nestavejte na zadni a
zkuste pocitac ladit i po strance programovani HW bez zasahu
uzivatelskeho SW (napr. BIOSem)

Ing. Pavel Janousek (PaJaSoft)                   FoNet, spol. s r. o.
Vyvoj software, sprava siti, Unix, Web, Y2K    Anenska 11, 602 00  Brno
E-mail: mailto:Janousek na FoNet.Cz               Tel.: +420  5  4324 4749
SMS: mailto:P.Janousek na SMS.Paegas.Cz           Fax.: +420  5  4324 4751
WWW: http://WWW.FoNet.Cz/                    E-mail:
mailto:Info na FoNet.Cz