RedHat 6.1 a SB Live

moje pmoje na scova.vabo.cz
Úterý Říjen 19 15:47:29 CEST 1999

> Tak jaktoze pod Windows 98 to hraje uplne nadherne? Moje teorie je takova
> ze tam maji softwarove poradne osetrene vsechny ty moznosti o kterych tu
> pisete: MB versus to vsechno co v nem je. Tomu rikam poradny driver.
> Te linuxove karikature driveru ani nevim jak mam rikat...

A jsi si jisty ze pod M$ mas zapnute DMA ?
Mam pritele kteremu to pod M$ ani nepraskne ale jen pokud
vypne podporu DMA v biosu. Primo v M$ ji ma zapnutou porad.
Trochu mu to shodi prenosovku , ale ne moc (z15000K/sec na 13000K/sec).
Pokud zapne DMA v biosu tak se to neda poslouchat.

Zkus polaborovat s DMA protoze pokud vim tak
prave tohle zpusobuje praskani a nejen na SB Live.