RedHat 6.1 a SB Live

Zdenek Kabelac kabi na fi.muni.cz
Čtvrtek Říjen 28 19:56:32 CEST 1999

Leos Bitto wrote:

 > : moji odpoved, nebot by me vazne zajimalo, jak do stejneho HW
namontujete
> : Pentium 100 MHz a K2 nebo co mate.... - pokud jste se v zivote nesetkal
> : s HW nekompatibilitama MB versus pamet, MB versus nejake PCI, AGP ci
> : jine sbernicove rozsireni atd... pak mate stesti, spousta SW zahadne
> : pada, dama se mu vina a pritom je chyba uplne nekde jinde....neberte to
> : jako kritiku, ale osocovat vzdy hned SW je dle meho nazoru nespravne, je
> : treba hledat chybu v sirsich souvislostech a ve vsech moznych cestach
> [...]

Problem je, ze pouzivaji pouze 1 stranku tedy 4kb na zvukovy buffer,
aby se nahodou nemuseli zatezovat tim, jak si nalokovat souvislejsi
vetsi usek nebo nedej boze programovali MMU na SBLive.
(ty 4kb jsou asi tak 1/44s - ci-li pokud nejak nesednou interupty tak
je to proste v haji - z me strany nezbyva nez doporucit pouste xmms s
nice -n -20
pod rootem - davalo me to nejlepsi vysledky nez jsem presel na jadra
2.2.13preXX)

Ja jen doufam ze nasledujici drivery na tom budou podstatne lepe,
ale vic k tomu asi rict nemuzu.

--
Hi! I'm a .signature virus! Copy me into your ~/.signature to help me
spread!