alias pro cc soubor.c -o soubor

Míla Kuchta mila.kuchta na atlas.cz
Úterý Říjen 19 16:52:15 CEST 1999

>Pokud ma ve svem default nastaveni .SUFFIXES i ceckove soubory a pravidlo
>pro jejich preklad.
>Taky bych doporucoval seznameni s 'make' prikazem umi hodne a je to unixovy
>standard. On by sice mozna stacil skript

Make neni pro preklad jednoho souboru zrovna idealni, a bez makefile ani
nejede, ale mate pravdu, ze pro preklad programu s vetsim poctem zdrojovych,
nebo hlavickovych souboru je asi jedinou rozumnou variantou.

>#!/bin/sh
>
>cc "$1.c" -o "$1"

Kam s timhle? Jde mi o nejidealnejsi umisteni, aby se to inicializovalo pri
startu pro vsechny uzivatele a fungovalo to vsude.

>function ccc { gcc -o "${1%.c}" "$1" }

Tohle sice funguje asi tak, jak bych si predstavoval, jenomze to jede jen v
bashi. Terminal a ani MC zpusteny z bashe to nebere. On MC ma definovany
vlastni terminal? Je mozne spustit MC v modu konzole (bash)?