alias pro cc soubor.c -o soubor

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Úterý Říjen 19 17:22:55 CEST 1999

Dne 19.10.1999 Míla Kuchta napsal

> Make neni pro preklad jednoho souboru zrovna idealni, a bez makefile ani
> nejede

Nesouhlas. Sice asizalezi naimplementaci, ale GNU make pri volani

make program

zkusi prelozit zdrojak program.c

> Kam s timhle? Jde mi o nejidealnejsi umisteni, aby se to inicializovalo pri
> startu pro vsechny uzivatele a fungovalo to vsude.

Inicializovalo pri startu? To je normalni skript, ktery se umisti treba do
/usr/bin pojmenuje se napr. ecc (easy c compiler :) a pak kompilujete
pomoci

ecc program

> Tohle sice funguje asi tak, jak bych si predstavoval, jenomze to jede jen v
> bashi. Terminal a ani MC zpusteny z bashe to nebere. On MC ma definovany
> vlastni terminal? Je mozne spustit MC v modu konzole (bash)?

Kazdy interaktivni shell vykona minimalne ~/.bashrc, takze tam. Ovsem
neinteraktivni shelly to nedelaji (teoreticky by to vsak mely zdedit,
pokud je rodicovky shell interaktivni.

--
S pozdravem