IBM PS/2 a nielen to

Mojmir Motycka mmotycka na elaso.cz
Úterý Říjen 19 19:27:46 CEST 1999

Dne Ne, 17 říj 1999 Peter Hanusiak napsal(a):
> Bude tu viacej otazok, niketore su mozna mimo danej diskusnej skupiny ale
> tak trochu suvisia s dalsimi otazkami, takze:
>
> 1,  ja viem, ze to je asi velmi jasne ale predsa, je mozne prepojit pocitac,
> ktory ma TOKEN RINGOVU kartu na ethernetovu siet? Treba zobrat do uvahy, ze
> do tohto pocitaca sa neda strcit ethernetova karta a takisto do ineho
> pocitaca sa neda strcit Token Ringova.
Proc myslíte? Proste musíte mít jen vhodnou kartu, ale spolehl byc se
spise na ten Eth. T/R chce sit.

> 2, toto uz je o linuxe. Chcel by som rozbehat Linux na PS/2 model 77 486 bez
> koprocesora. Problem je, ze
> ma SCSI disk. A zatial co som skusal REDHAT 6.0,6.1 alebo Mandrake 6.1
> nepoznaju tento radic. Je to IBM MCA SCSI.

Pozor - chybka. MCI není SCSI radic, to je architektura motherboardu. Sama
o sobe ma plne integrovane SCSI. S tim take asi souvisi vase problemy se
sitovimi kartami - proste vse musi byt MCI ready.

> [...]
> ale problem bol, ze kernel na diskete chcel koprocesor a ja som ho nemal
> takze som nenabootoval. Linka na tuto bootovacku je
> http://www.suse.de/en/support/download/updates/62_update.html a tam bootdisk
> servraid.
> Hladal som dalej a nasiel som http://www.uni-mainz.de/~langm000/linux.html
> tu na tejto stranke pisu, ze chlapici spravili driver na tento radic (je tam
> aj zdrojak). Lenze ja vobec neviem ako ho pouzit.  Teda moja otazka znie ako
> nainstalovat LINUX na PS/2 s takymto radicom? Privitam akukolvek radu.

Tohle PC ( a take IBM PC VP/2) provozoval kolega s Slackwarem - tusim
verze 3.x . Pokusím se zeptat.  Ta MCI architektura sama o sobe neni tak
velky problem, ale spatne se na ni neco shani, to mate pravdu.

Pěkný den                              Mojmír Motyčka
mailto://mmotycka@elaso.cz
Pokud se vyvoj ve vesmiru ridi stejnymi zakony jako na zemi,
muzeme byt v klidu. Ostatni civilizace jiz musely zakonite
zblbnout stejne jako my.