IBM PS/2 a nielen to

Pavel Just Pavel.Just na ais.cz
Středa Říjen 20 08:11:36 CEST 1999

Mně se to povedlo. Musíte si sestavit na jiném stroji instalační jádro.
Samozřejmě s podporou MCA a nejlépe i s podporou veškerého HW, který máte
uvnitř. Moduly se mi neosvědčily. Potom, co se vám povede nabootovat,
instalace běží vcelku obvyklým způsobem. Problém jsem měl pouze se
síťovou kartou. Nepodařilo se mi najít ovladač, který by s ní fungoval.
Pokud budete úspěšnější, dejte mi vědět. (Předpokládám, že ve všech IBM PS/2 77
jsou síťovky stejné)

                       Pavel Just