/etc/rc.d, nahozeni slip

Dzon dzon na writeme.com
Středa Říjen 20 09:16:54 CEST 1999

> : Mam snad pred tim 'chvili pockat', nez to spustim?
> Jo to uz nevim... nastava situace "tonouci se stebla chyta". :-(

:)

> operaci (vytazeni kabelu, nenadale vypnuto jednoho z pocitacu, ...) znovu
> na 100% spoji. Kdyz jsem to same usili venoval pochopeni pppd, ziskal jsem

ano, tohle je alespon slovo do pranice :-) Tento argument beru a zacinam
uvazovat o PPP: pri shutdownu mi SLIP pise cosi o nemoznosti a
timeoutech... nemam rad jakekoli chybove hlasky pri startupu/shutdownu,
ani kdyz to neni nic fatalniho.

> velice stabilni reseni. Od te doby si proste pamatuji ze slip nebrat.
> Jestli ty dva pocitace mas pripojene k internetu, rekni a ja ti to klidne
> nastavim.

dik, uz jsem to 'jednou' ;-) delal...

OT: vedeli jste, ze se k holemu DOSu/win95 da pripojit seriovy terminal?
:) je to funny, mit pusteny treba minicom a v nem C:\> od jineho pocitace
:))))) a znovu opakuji, holy DOS bez jakychkoli nadstaveb...

--
                                  -Dzon
                             dzon na writeme.com