high availability (was: Re: RH 6.1 - zklamani - dlouhe)

Středa Říjen 20 12:48:27 CEST 1999

On 20 Oct 1999, Alexandr Malusek wrote:

> Na Sunech jsem videl i levne reseni, kdy dva pocitace sdilely disk na
> spolecne SCSI sbernici (na jednom Sunovi se samozrejme musel prestavit
> SCSI ID host adapteru). Neco podobneho by se asi dalo pouzit i pro PC
> s Linuxem.

Taky pak existuje projekt, jehoz snahou je vyuzit tuto spolecnou SCSI
sbernici pro prenos IP. Ale nevim, jestli je to dobre preseni pro HA,
protoze SCSI sbernice neni neco, co se da moc dobre za chodu
prepojovat.