high availability (was: Re: RH 6.1 - zklamani - dlouhe)

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Středa Říjen 20 13:18:10 CEST 1999

peak na argo.troja.mff.cuni.cz (Pavel Kankovsky) writes:

> Taky pak existuje projekt, jehoz snahou je vyuzit tuto spolecnou SCSI
> sbernici pro prenos IP. Ale nevim, jestli je to dobre preseni pro HA,
> protoze SCSI sbernice neni neco, co se da moc dobre za chodu
> prepojovat.

Ale zase dostanes 80MB/s.

Co se da za chodu prepojovat, aby to bylo soucasne HA? Vim, ze to jde
treba u routeru nebo switchu, ale takove chovani SCSI karty (nebo
sitove karty) jsem jeste nevidel (moc SCSI karet jsem nevidel). I
na externi SCSI by se asi za chodu daly pridelavat dalsi zarizeni,
stejne, jako se daji spustit az v dobe, kdy je potreba.

Brno, Czech Republic