high availability (was: Re: RH 6.1 - zklamani - dlouhe)

Marek Blasko blasko na vuje.sk
Středa Říjen 20 14:14:02 CEST 1999

Petr Snajdr wrote:

> Znamena to odpojit a pripojit k SCSI?

Ak to ma bit podla pravidiel SCSI zbernice tak najprv musis vsetkym pocitacom
oznamit ze dane zariadenie (pocitac) je nefunkcni (pravnepodobne rovnako ako sa
za jazdy odhlasuje SCSI zariadenie (je to v SCSI-Programing-HOWTO)

> Na Macovi (PowerMac/MacOS) jsem to videl bezne a fungovalo
> to bez problemu, systemove nastroje detekuji nove zarizeni, pripoji ho
> a mohu pracovat.
 Na linuxe tiez pripojim SCSI zariadenie
napisem 'echo "scsi add-single-device x x x x" >/proc/scsi/scsi
a je pripojene a detektnute.

--
Jsou dve cesty, jak pristupovat
k psani pocitacovych programu: