SCSI za chodu: was: high availability

Jan Kybic Jan.Kybic na epfl.ch
Středa Říjen 20 16:50:28 CEST 1999

> Na Macovi (PowerMac/MacOS) jsem to videl bezne a fungovalo
> to bez problemu, systemove nastroje detekuji nove zarizeni, pripoji ho
> a mohu pracovat.

Nekdy to funguje, nekdy ne. Mame tu taky jeden Mac, kde kdyz se pripoji
zarizeni v nevhodnem poradi, nebo se zapnou v nevhodnem poradi, tak se
pocitac zastavi, a je nutne vse fyzicky odpojit a znovu pripojit. Je
to nejspis problem elektrickeho naboje, zemneni, nebo neceho takoveho,
ale rozhodne bych to pro high-availability server nepouzival.
Stejne je lepsi mit ve slave serveru slave disk na ktery se prubezne
kopiruje stav master disku (pri zachovani konzistence).

H.

Jan Kybic <Jan.Kybic na epfl.ch>      BIG IOA DMT EPFL Lausanne, Switzerland
http://bigwww.epfl.ch/kybic        tel. work +41 (21) 693 5741
For PGP key see my WWW page.