IPSEC pres firewall

Jan Lan lan na pisek.anet.cz
Středa Říjen 20 20:37:14 CEST 1999

Hi,

Resil jsem neco podobneho - podobne se mam pocit chova M$ pptp, ktere snad
pouziva IP protokol 47. Jak to udelat v jadre 2.0.x nevim, ale od verzi
2.2.x je v jadre podpora ipchains (tam jsem to videl prvne) a ta dokaze
pracovat i s jinymi protokoly nez jen tcp/udp. Takze prvni krok bych videl
v upgrade jadra. Jak to potom bude s prekladem adres nevim - u pptp jsem s
tim mel problemy a nakonec jsem rezignoval.

	Honza