kde nastavit proxy?

Neděle Říjen 24 18:01:00 CEST 1999

On Sat, 23 Oct 1999, David Celjuska wrote:

> Skusil som to s lynxom a vyzeralo to ze to uz pojde. Teda connecting,
> transfer nastal, ale zakazdim mi lynx zobrazil
> taku cudnu chybu: "Error parser ...." a spusta kecov ze ake druhy formatov
> podporuje - proste hlasene skoro na celu
> video stranku. Proste ako keby proxy vzdy poslal dajaku hovadinu a lynx
> nevedel ci to je HTML, TEXT, ... tak parser error.

Ten blabol taky muze vyplodit ta proxy, protoze Lynx ji posle neco, cemu
nerozumi (je to sice nejspis v souladu se standardem, ale leckde maji
zafixovano, ze standardni je to, co zrovna nahodou funguje s jejich
neoblibenejsim klientem). Pouzijte jeden ze zakladnich sitovych
diagnostickych nastroju, ktery se jmenuje "telnet" a zkuste zadavat
slozitejsi a slozitejsi pozadavky.

> Skusal som to. Bohuzial skutocne neviem ci je to skutocna ftpproxy alebo
> http. S mc ani s ftp to neslo. Proste connecting a cakas a cakas a nic.

Opravdova FTP proxy AFAIK funguje tak, ze se da ftp na proxy host a jako
username se uvede cilovy_uzivatel na cilovy_stroj.

> Snad by pomohlo ked poviem ze cely intranet je na NT-eckach  (teda aj proxy
> je NT) akurat moj stroj je redHat.

A neukazuje to nahodou pri kazdem pripojeni "Abandon all hope
ye who enter!"? ;)

> PS: Este by ma zaujimalo ako prinutit proxy na reload stranky. Ono casto sa

Viz popis HTTP protokolu. Bude to nekde vedle "If-Modified-Since".