OT (Re: Navrh na doplneni man pages)

Radovan Garabik garabik na atlas02.dnp.fmph.uniba.sk
Středa Říjen 20 23:06:48 CEST 1999

Ondrej Suchy <ondrej.suchy na underground.cz> wrote:
 :> -> jeden znamy administrator raz nejakou nahodou napisal man flog...
 :> -> strasne ho to zaujalo, ze vraj take cosi presne potrebuje...
 :> -> a potom som mu hodinu musel vysvetlovat ze co to je
 :> -> a ked som si myslel ze uz pochopil, este dodal:
 :> -> "aj tak, ako to ze k tomu napisali manualovu stranku ale program to
 :> -> nenainstalovalo?"
 :>
 :> hmmm ako sa moze stat taky clovek systemakom ? btw kde pracoval ? aby som
 :> vedel na koho sa _nemam_ spoliehat...

preco by sa nemohol? je to jeho sukromny pocitac, doniesol si ho do prace,
zapojil do siete a hra sa z linuxom...

napisal som to na zasmiatie sa, nie aby sme niekoho kritizovali

 :>  Matus "fantomas" Uhlar

| Radovan Garabik http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__         garabik @ fmph.uniba.sk           |