Regularni vyrazy

Michal Weinfurtner weinfurt na securities.cz
Čtvrtek Říjen 21 11:42:27 CEST 1999

Marek Blasko wrote:

> Presne !! Az nato ze sa to blbo programuje ked chces ostat v ANSI:(
>
> --
> Jsou dve cesty, jak pristupovat
> k psani pocitacovych programu:
> prvny - vypracovat je tak
> jednoduche, ze v nich zrejme nejsou
> zadne nedostatky;
> druha - vypracovat je tak slozite, ze
> v nich nejsou zadne nedostatky
> zrejme.
>         T. Hoare

To je hezky receno, to se mi libi. Neodpustim si poznamku, "Microsoft se asi ridi druhym
pravidlem, pricems jako vyjimka toto pravidlo potvrzuje, nebot v jejich slozitych programech
nedostatky zrejme jsou" .

--
Michal Weinfurtner
Systems Administrator