kde nastavit proxy?

Marek Kubita kubitovi na mbox.lantanet.cz
Středa Říjen 20 23:29:10 CEST 1999

On Wed, Oct 20, 1999 at 08:36:22PM +0200, David Celjuska wrote:
> Ale napriklad program wget je tiez rozumny a ma argumenty
> -ftp_proxy a http_proxy ale ja to este potrebujem nejokosi povedat tomu
> ftp a lynx-ovi. Osobne mam pocit ze je to nejaky globalny konfig pre
> vsetky TCP/IP connections ale jaksi ho neviem najst.

Nic globalnejsiho nez promenne prostredi
http_proxy='http://10.12.0.2:port/', stejne ftp_proxy, gopher_proxy
nenajdete. Lynx je respektuje.

U ftp zalezi na tom, jestli je tam opravdova ftp proxy nebo jen http proxy
s podporou URL ftp://.... V prvnim pripade by to mohl umet nejaky
chytrejsi ftp klient (mc, lftp), jinak opet lynx nebo GET z libwww-perl.

--
                           home: kubitovi na mbox.[lantanet.]cz
Marek Kubita               http://kubitovi.lantanet.cz/