kde nastavit proxy?

David Celjuska dcsoft na archive.demax.sk
Sobota Říjen 23 10:52:24 CEST 1999

Marek Kubita wrote:

> Nic globalnejsiho nez promenne prostredi
> http_proxy='http://10.12.0.2:port/', stejne ftp_proxy, gopher_proxy
> nenajdete. Lynx je respektuje.

Skusil som to s lynxom a vyzeralo to ze to uz pojde. Teda connecting,
transfer nastal, ale zakazdim mi lynx zobrazil
taku cudnu chybu: "Error parser ...." a spusta kecov ze ake druhy formatov
podporuje - proste hlasene skoro na celu
video stranku. Proste ako keby proxy vzdy poslal dajaku hovadinu a lynx
nevedel ci to je HTML, TEXT, ... tak parser error.

> U ftp zalezi na tom, jestli je tam opravdova ftp proxy nebo jen http proxy
> s podporou URL ftp://.... V prvnim pripade by to mohl umet nejaky
> chytrejsi ftp klient (mc, lftp), jinak opet lynx nebo GET z libwww-perl.

Skusal som to. Bohuzial skutocne neviem ci je to skutocna ftpproxy alebo
http. S mc ani s ftp to neslo. Proste connecting
a cakas a cakas a nic.

Snad by pomohlo ked poviem ze cely intranet je na NT-eckach  (teda aj proxy
je NT) akurat moj stroj je redHat.

PS: Este by ma zaujimalo ako prinutit proxy na reload stranky. Ono casto sa
stava ze taham wgetom stranku a pride errorna
a potom musim ist do vedlasej kancelarie a tak spravit reload stranky v
netscape a potom ju uz viem stiahnut aj s wget-om.

Proste cele je to o nervi.

Vopre dik za reply,
                                Davy!

... online ANG<->SK slovnik: http://www.demax.sk/~dcsoft/qdictsearch ...