Re: nastavení sendmailu

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Čtvrtek Říjen 21 13:55:50 CEST 1999

> :> Existuje nějaká možnost jak to ovládat?
> :> Mám vytvořenou genericstable se záznamy:
> :> pali	pali na tmapy.cz
>
> staci pouzit direktivu DM v sendmail.cf
>
> # who I masquerade as (null for no masquerading) (see also $=M)
> DMtmapy.cz
>
> pokial sa jedna o to, ze vsetci pouzivatelia maju mat domenu tmapy.cz
Nejak mi to nezabralo, nevim jestli jsem se pred tim vyjadril dost jasne, proto to radeji
zopakuji.

pokus na server napisu:
mail -s test pali<Cr>
pokus<Cr>
.<Cr>

dopis mi prijde s hlavickou
to: pali na mailserver.tmapy.cz

ale ja bych potreboval
to: pali na tmapy.cz

To vase nastaveni by to melo resit? Nebo to maskuje pouze v casti from: ?

Pavel

  Pavel Lisy --- system administrator (Linux, Solaris, WinNT)
  _________
 |         |              T-MAPY s.r.o.
 |__     __|              Nezvalova 850       tel. +420 49 5513335
    |   |                 Hradec Kralove      fax. +420 49 5513371
   M A P Y                500 02            E-mail: pali na tmapy.cz
    |___|                 Czech Republic Europe