nastavení sendmailu

Miroslav Zidek m.zidek na iol.cz
Neděle Říjen 24 18:17:07 CEST 1999

Dne 20.10.99, Pavel Lisy napsal:

> potřebuji vyřešit takovou drobnost, řekl bych že je to v nastavení sendmailu, ale
> nejsem si s tím úplně jistý. Pokud posílám dopis přímo z mail serveru s nastavením
> pouze jména uživatele (např. "pali") v samotném dopisu se mi objeví
> (to: pali na mail.tmapy.cz), což vadí v určitých případech (když se tato informace
> dostane ven např. v hlavičce cc: a příjemce dá reply i pro cc:)
Měl jsem podobný problém - ignorovala se mi genericstable, místo from:
m.zidek na iol.cz to bylo root na zidek (to samý v TkRatu...), když jsem posílal
přes sendmail. V pine pomohlo zrušit nastavení smtp-server: localhost (tak
to mělo být v nastaveno podle návodu D. Šauera). Teď je tam prázdné pole a
záměna z root na zidek na m.zidek na iol.cz se uskuteční. Taky jsem zrušil
nastavení user-domain (mel jsem tam iol.cz) - to me pak tu doménu vložilo
za adresu root na zidek.iol.cz (asi tedy něco podobné jako vy). Nevím, jak je
to v jiných mailerech a doufám, že to, co jsem napsal není zas tak blbost
(zatím moc zkušeností nemám - a hlavně, že to funguje :-)

Mirek
mailto: m.zidek na iol.cz
/charset: iso-8859-2/
web: http://web.telecom.cz/mizi/