Jak zmenit kombinaci klaves pro prepinani consoli?

root root na www.pama.cz
Čtvrtek Říjen 21 14:42:14 CEST 1999

> From: Martin Lebeda <mlebeda na atlas.cz>
> Subject: Jak zmenit kombinaci klaves pro prepinani consoli?

> Mam nasledujici problem:
> Podrebuji pod dosemu na consoli provozovat starsi program v PC Fandu - ok,
> rozbehne se bez problemu.
>
> Problem je v tom ze pokud stisknu kombinaci Alt-Fx (x je cislo) hodi mne to
> na jinou virtualni consoli, misto aby udelal to co ma. Mezi consolemi
> se prepinam pomoci kombinace Alt-rigth, Alt-Left a prave pomoci Alt-Fx.
>
> Potrebuji to zmenit tak aby se console prepinali jinak, napr.
> [...]

Ja pouzivam Fand take a staci mi spustit
 dosemu treba takto:

dos -5 -k -C -c -V -M8192 -m

a je vse OK,
pricemz parametr -k je rozhodujici pro klavesnici a
parametr -c neni spatny pro spravne zobrazeni ramecku apod.

ondra solansky