2 klavesnice a 2 monitory u jednoho PC?

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Čtvrtek Říjen 21 17:52:55 CEST 1999

On Thu, 21 Oct 1999, Ferdinand Prantl wrote:

>   2 monitory jdou (kdysi jsem delal na 386sx s normalnim a cernobilym
>   monitorem - na prikazy v AutoCADu - samozrejme se dvema grafickymi kartami)
>
>   2 klavesnice bez bastleni nepujdou (ani nevim, zda to nekdo s nejakym
>   boadrem zprovoznil)

To by nevadilo. Tedy pokud by se nasel navod :-)

>   Dalsi vec je podpora v systemu, ktery by se nejakk ke zdvojenym periferiim
>   mel chovat, vy jste asi chtel 2 nezavisle uzivatele a ne roztazeny obraz
Presne tak - dva uzivatele.

>   pres dva monitory nebo na druhem monitoru pomocne zobrazeni vyuzivajiciho
>   programu.
>
>   Pred casem jsem hledal nejakou podporu pro Linux a 2 monitory (Matrox G400
>   to umi) a nenasel jsem nic... Windows umi jen roztahnout obraz, ja chtel,
>   aby pulka konzoli bezela na druhem monitoru, ale zadna podpora nalezena...

Tohle by mozna vyresil 2x pusteny x-server. Pro dva uzivatele je to temer
podminka :-)

--

S pozdravem
   Petr Snajdr

Python - why settle for snake oil when you
can have the whole snake? (http://www.python.org)

http://www.seznam.cz/  http://www.novinky.cz/
http://dnes.seznam.cz/ http://www.mapy.cz