2 klavesnice a 2 monitory u jednoho PC?

Ferdinand Prantl Ferdinand.Prantl na ff.cuni.cz
Čtvrtek Říjen 21 18:03:11 CEST 1999

On Thu, Oct 21, 1999 at 05:52:55PM +0200, Petr Snajdr wrote:

> To by nevadilo. Tedy pokud by se nasel navod :-)

  no prave :-))) Taky bych to bral, jeste bud s podporou pro ruzne OS nebo
  aspon s navodem, jak ten ovladac dopsat...

> Tohle by mozna vyresil 2x pusteny x-server. Pro dva uzivatele je to temer
> podminka :-)

  na 2 graficke karty by to slo, ale ta Matroxa je jedna se dvema konektory
  a za tu chvilku, co jsem ji mel k dispozici jsem nezjistil, jak je to
  udelane...

    Ferda Prantl

--

   "Jen ve svych snech jsme svobodni. Po zbytek zivota potrebujeme penize."