2 klavesnice a 2 monitory u jednoho PC?

A young dragon glip na cyber-wizard.com
Čtvrtek Říjen 21 18:06:50 CEST 1999

2 grafkarty by nemali byt problem.

> To by nevadilo. Tedy pokud by se nasel navod :-)
Napadlo ma ako to spravit bez HW bastlenia.
Jedna klavesnica klasicka, druha USB. Jediny problem je zatial s drivermi
pre USB, ale to sa podda. ;]

> Presne tak - dva uzivatele.

> Tohle by mozna vyresil 2x pusteny x-server. Pro dva uzivatele je to temer
> podminka :-)
No... zrejme bude treba kernelu vysvetlit, ze ma 2 klavesnice a ze ich ma
aj pouzivat ;]
2 mysi by problem byt nemal ;]

--
                              .  ,           Glip