2 klavesnice a 2 monitory u jednoho PC?

Ferdinand Prantl Ferdinand.Prantl na ff.cuni.cz
Čtvrtek Říjen 21 18:07:14 CEST 1999

> Napadlo ma ako to spravit bez HW bastlenia.
> Jedna klavesnica klasicka, druha USB. Jediny problem je zatial s drivermi
> pre USB, ale to sa podda. ;]

  ale jak si pak kernel rozebere, ze nemaji fungovat vsechny vsude
  (lze nejak vyhradit jen urcite tty?)

> No... zrejme bude treba kernelu vysvetlit, ze ma 2 klavesnice a ze ich ma
> aj pouzivat ;]
> 2 mysi by problem byt nemal ;]

  pro 1 X Server neni (vykouseno kolegou), pro 2 tedy snad taky ne...

    Ferda Prantl

--

   "Jen ve svych snech jsme svobodni. Po zbytek zivota potrebujeme penize."