problem se skriptem

Jiří Šereda - MEMORY computers jsereda.memory na pel.cz
Pátek Říjen 22 09:37:32 CEST 1999

Po spusteny mi to na obrazovku napsalo:
: bad option

Editoval jsem to v editoru vi a je tam jenom tento skript.
Prava 777 .
Pouzil jsem v hlavicce skriptu #!/bin/bash -xv  i #!/bin/sh -x. A nejde.
Pri sposteni jsem presmeroval vystup pomoci > a vytvorilo mi to prazdny
soubor.