Prvni packet v DIALD

Jiri Zach zach na teranet.cz
Pátek Říjen 22 10:05:05 CEST 1999

> Nuz tak ako najlepsie riesenie vidim, dohodnut sa so spravcom a nechat si
> pridelit staticke adresy. Uz mam plne zuby toho maturovania a hladania
> ihly.

> Protoze
> pouzit
> To neni samozrejme problem, protoze jsem spravce pristupoveho serveru
> poskytovatele internetu. Ale me se jedna o reseni, ktere by bylo obecne
> pouzitelne a bez kosmetickych vad (i kdyz tento problem nepovazuji za
> kosmetickou vadu). Krom toho si alokujete adresuz uzkeho prostoru, kterou

> [...]

  No ja jsem zkousel rozjet pppd s parametrem demand ( coz by melo
jednoduse nahradit diald ) a chovalo se mi to stejne. Tak jsem po tom
patral a nakonec  jsem v nejakem FAQ ( ale ted uz to nemuzu najit ) nasel
zminku o ztrate prvniho paketu a odpovedi bylo, ze resenim je podpora
dynamicke zmeny cilove adresy paketu, ktera ale zatim neni v Linuxovych
jadrech implementovana. Bylo to tak cca pul roku zpatky. Takze mozna, ze
ted uz se maji veci jinak, ale jak tak sleduji tuhle diskuzi, tak asi ne.

  Pokud jsem uplne mimo, tak se omlovam, moc do hloubky jsem se tim
nezabyval.

--
Jan Kurik <kurik na amis.cz>

Take jsem zkousel pppd s parametrem demand, ale tam se mi nedarilo nastavit
dynamicke pridelovni adres. Krom toho nema takove moznosti s rizenim linky
v zavislosti na typech protokolu, cilovych adres atd. Jinak, nevite ve
kterem cisle se timto problemem zabyvali ? Tento Vas poznatek by mohl do
problemu vnest nove svetlo.