linux router na 1.7M disketu

Roka Juraj - Elef roka na valm.sk
Pátek Říjen 22 09:59:48 CEST 1999

On Fri, 22 Oct 1999, Jaroslav Lukesh wrote:

> Zkusil jste z te diskety nabootovat?

skusil...

> No ja bych rekl, ze je to tim prohozenim disketek. Pokud chcete aby LRP
> fungoval, nakopirujte (treba pod DOSem) z 1,4 M diskety na disk, z toho pak
> na 1,7M disketu baliky co potrebujete, nabootujte z ni a melo by to jet
> (mne to tak jede!).

 No mne to tak nejde... Spravil som to tak, ze po syslinux som zvysok
dokopiroval v dose a rebootol. Vysledok:
Boot failed
Ked sa vam to podarilo rozbehat, mohol by som vas poprosit o image tejto
1.7MB diskety?  Vdaka.

					Elef.

       Profesionalni vojaci jsou predvidatelni
             ale svet je plnej nebezpecnejch amateru.

       _/_/_/_/  _/       _/_/_/_/  _/_/_/_/   SUN SysAdmin and consultant
      _/        _/       _/        _/         on Military Academy
     _/_/_/    _/       _/_/_/    _/_/_/     Liptovsky Mikulas
    _/        _/       _/        _/         http://www.elef.sk
   _/_/_/_/  _/_/_/_/ _/_/_/_/  _/         e-mail: elef na elef.sk