linux router na 1.7M disketu

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Říjen 22 09:24:23 CEST 1999

|  uz neviem, kde robim chybu, ale precital som readme k syslinuxu aj k LRP

| niekolkokrat a stale sa neviem dopracovat k bootovatelnej diskete s LR.
| moj postup je asi takyto:
| fdformat /dev/fd0u1722
| mkdosfs /dev/fd0u1722
| potom nakopirujem na disketu v dose kernel pod menom "linux",
| v dose dam syslinux -s a:  (pod linuxom mi nejako syslinux neslape)
| na diskete sa spravi ldlinux.sys.

Zkusil jste z te diskety nabootovat?

| nabootujem z povodnej 1.44 diskety, zalozim novu disketu (1.7) a dam
backup.
| tym sa dofajci disketa a pri vypise ls -l mi vypise subory co tam su a na

| konci nejaky zmatok... akoby nevedel, kde to konci.

No ja bych rekl, ze je to tim prohozenim disketek. Pokud chcete aby LRP
fungoval, nakopirujte (treba pod DOSem) z 1,4 M diskety na disk, z toho pak
na 1,7M disketu baliky co potrebujete, nabootujte z ni a melo by to jet
(mne to tak jede!).

Pro neznale veci: Linux Router Project pouziva MSDOS format diskety, takze
editovat ldlinux.sys se da i v notepadu.

             Jaroslav Lukesh, K-net

               http://www.k-net.cz
      Multimedia, Networking, Communications
              Windows terminals, NC