Upgrade RH 5.1 na Kernel 2.2

Martin Macok macok na kocour.ms.mff.cuni.cz
Pátek Říjen 22 11:20:50 CEST 1999

On Fri, 22 Oct 1999, Jakub Dadak wrote:

>  chtel bych na Linuxu s RH 5.1 ugradnout jadro na 2.2.x. Pokousel jsem se
> tedy upgradovat  initscripts-3.78-2.4 z updates22 pro RH 5.2. Rpm mi vsak
> pise,
> ze initscripts nelze na tuto verzi instalovat. Zkusil jsem tedy nodeps,
> force
> a system se pri bootovani zasekl nekde pri provadeni initscripts a dal v
> bootovani
> nepokracoval. Nevite nahodou nekdo, kde k teto nekompatibilite dochazi ?
> Nema v tom prsty nahodou glibc ? Potreboval bych upgrade jadra nutne
> provest,
> [...]

To ale vubec nevadi ... ja kdyz upgraduji system, tak ho proste upgraduji,
celou dobu mi pod rukama jede, v sikovny moment akorat restartnu daemony a
prebootoji pouze jednou a to kvuli jadru (a vyzkouseni spravneho nastaveni
initu ...), takze je uplne jedno, kolik toho upgradujete, pokud
potrebujete nove jadro, tak to stejne 1x budete muset resetnout
... vickrat sotva ...

--
 |           Martin Mačok                            |