Upgrade RH 5.1 na Kernel 2.2

Adam Rogalewicz xrogalew na fi.muni.cz
Čtvrtek Říjen 28 20:06:52 CEST 1999

On 22 Oct 1999, Jakub Dadak wrote:

>  chtel bych na Linuxu s RH 5.1 ugradnout jadro na 2.2.x. Pokousel jsem se
> tedy upgradovat  initscripts-3.78-2.4 z updates22 pro RH 5.2. Rpm mi vsak

Ja uspesne pouzivam RH 5.1 s jadry 2.2.4 a 2.2.12.
Initskripty mam puvodni. ( funguje to. Jedine, co je treba "rucne" spustit
  je "depmod -a" po _prvnim_ nabehnuti noveho jadra, popripade pri dalsim
  upgradu nebo zmene kernelu. )

Co je opravdu treba nove je : - modutils ( a to verze 2.1.?
                                 jsou na ftp-cku v adresari s jadry 2.1.xx )
                              - pokud pouzivate smbmount je treba si
                                zajistit novy pro jadra 2.2
                                ( ja jsem pouzil balik samba-2.0.2 z
                                  updatu pro jadro 2.2 pro RH 5.2 )

Na jinou zakernost jsem nenarazil.

zdravi

 -- Adam --

Za výše uvedené údaje autor neručí ...
* e-mail : xrogalew na fi.muni.cz             *
* URL    : http://www.fi.muni.cz/~xrogalew *

Počítač a klimatizace jsou podobná zařízení ...
... když se otevřou okna tak oboje přestane fungovat.