OT: TeX capacity exceeded

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Pátek Říjen 22 11:52:35 CEST 1999

Dne 22.10.1999 Petr Novotny napsal

> Obavam se, ze timto zpusobem lze pamet jen _snizit_. Kdesi jsem
> cetl, ze max.velikost pameti souvisi s tim, kolik bitu (pri kompilaci)
> nastavite TeXu, ze ma pro adresovani pouzit. Tedy - otevrete
> zdrojak a zkuste nalezt nastaveni... :-)

Rekl bych, ze se mylite a to hned ze dvou duvodu:

a) schvalne jsem limit snizil a presto opet skoncil se stejnym hlasenim
b) v originalnim texmf.cnf je preddefinovana, i kdyz zakomentovana radka
   % main_memory.hugetex = 20000000
   Mozna je tohle cesta, ale nevim, jak TeXu rict, ze ma pracovat v onom
   rezimu hugetext

--
S pozdravem