OT: TeX capacity exceeded

Jan Marek jmarek na pf.jcu.cz
Pátek Říjen 22 12:29:26 CEST 1999

Dobrý den,

Michal Krause wrote:

> Dne 22.10.1999 Petr Novotny napsal

> Rekl bych, ze se mylite a to hned ze dvou duvodu:
>
> a) schvalne jsem limit snizil a presto opet skoncil se stejnym hlasenim
> b) v originalnim texmf.cnf je preddefinovana, i kdyz zakomentovana radka
>    % main_memory.hugetex = 20000000
>    Mozna je tohle cesta, ale nevim, jak TeXu rict, ze ma pracovat v onom
>    rezimu hugetext

na Linuxu jsem to jeste nedelal, ale pod DOS-em se to delalo pres
initex. Dival jsem se u sebe na linuxu, tento prikaz je tam taky a jeste
jsem navic objevil prikaz texconfig. Bohuzel si uz nepamatuju, jak se
tyto prikazy volaji (volby), tak vas asi jinak budu muset odkazat na
man...

> --
> S pozdravem
>
> Michal Krause                                                      /\

Zdraví
Honza Marek
--
Ing. Jan Marek
mailto:jmarek na email.cz, tel.:038/777 30 72